JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Saturday 12 October 2013

Roslan Hanipah Enterprise

Assalamualaikum
Aku dengan Lin tinggal berdua je. Boss kecik ikut mak ayah aku balik kg. Rasa sunyi mula menerjah ke hati. Mula2 ingat makan malam nak tapau je. Tapi Lin ajak keluar aku follow je sebab ingat nak ke klinik sekali. Semalam aku batuk sampai diri sendiri panic coz rasa kejang seluruh badan. Tapi tadi dah ok so aku tangguh dulu ke klinik. Makan pon cari yang dekat. Di Chemor.... tempat diriku membesar..... tetibe je....


 
Ok. Ni menu dia ada tulis nama kedai

aku ni ada konpius sikit dengan nama kedai ni. so aku decide tu lah nama kedainya.

aku minum milo suam dan air suam. Lin milo ice-cream

chicken chop Lin punya

beefsteak aku punya

menu yg ada. ada lagi lain2.

menu minuman

ok. total rm25. Restoran ni kira masih dalam pekan chemor. Berhadapan dengan pejabat pos chemor yg sentiasa hot tu. Hot sebab apa? sekali beratur sampai luar ditambah pula pegawai yg x cukup kaunter 2 kdg-kdg 3 dan x mesra alam.... bosan!!!! itu lah pejabat pos Chemor. hahahah view makan ke view pejabat pos? ok makan boleh tahan. Serve pon cepat. tempat makan bersih. Selamat mencuba.
alamatnya:
no 84,
Jalan Ipoh Chemor
Batu 9 Chemor.

No comments:

Post a Comment