JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Tuesday 1 October 2013

Jalan Pudu

Assalamualaikum

bukak hs tgk memorie dah sempit. Select punya select nak delete jumpa beberapa momment2 buatkan aku sesak nafas bila tgk pic tu balik. Gambar2 ni aku ambik waktu raya ke3 hari tu. Aku ikut Lin ke area situ untuk hantar barang. Ni area Jalan Tun Perak dan Lorong Pudu.
Aku sangat heran. Jalan dah lah sempit boleh plak meniaga tepi2. Yang meniaga semua org luar. Dulu nak parking tepi ni sekejap pon dah berpantun2 dah pakcik trepit.

Ramai x org? Rasa macam kat Dhaka pon ada. Kat Yangon pon ada

Skang terasa kat Pakistan plak.

Para peniaga membuatkan aku merasa di Jakarta Selatan.

Perghhhh..... senak perut aku masa ni. Macam2 perasaan. Takut pon sebab semua foreingner.

Terima kasih Jalan Pudu. Membuatkan perasaan aku menjadi pelancong tiba2.

Myadin depan ada.... mau pigi ka?

Exclusive. Aku pakai heli mase amik gambo ni. dasat kaya x aku? cehhhh....

Pokok2 tu dah penuh dah..... toksah cakap lah. Saya takmau situ pigi. Takut banyak...

Parking dekat bangunan Cahaya Suria full n always. brrrrrr

Bumbung hitam tu mcD dan belakang Plaza Kotaraya.

Aku di tingkat 8 bangunan Cahay Suria. buat apa? ade la.... hahahah cam haram je kan
 
ok. Masuk je dalam kereta aku terus sapu minyak penin dan terus tido sampai Ipoh. Champion x aku? pening nak mampos tgk org plus cuaca panas plus bau bauan yg sangat menyegarkan....arghhhh apakah saya masih di Malaysia mas???? hahahahahah....
            Aku kalau tak disebabkan temankan Lin hantar barang memang tak la nak pegi sini. ok. Sape yang suka dengan keadaan bersesak-sesak, berasak-asak sila ke mari nak nak time cuti. Itu jam semua pelancong ada sini mari jalan2 jumpa kawan naik taxi kita pigi KLCC ambik gambar heheheheheh
 

No comments:

Post a Comment