JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Wednesday 23 October 2013

kedai Makan Upin & Ipin Ipoh Mydin Mall

 
Assalamualaikum
Hujan yang turun bagaikan mutiara...... yeahhhh meredah hujan lagi. Aku suka lagi hujan daripada x hujan sebab hujan sejuk meski pun boleh mendatangkan sakit untuk aku. ok. Xde sebab lain. bile sejuk automatic hati pon sejuk walaupon dipanaskan. Bila hati panas dalam keadaan sejuk kepanasan tadi tak mampu meneruskan perjuangan untuk terus panas.... arghhhhh wat eve lahhhh dah memang tgh panas ponnnnnnnn.
Masa habis beli barang kat Mydin aku and pemeli makan kat sini. Kedai cumilllll lalalalalala
 
Layan diri sendiri konsep okeh
 
soto
 
bubur nasi

spaghetti carbonara

ayam goreng n French fries

view dalam

kaunter

boleh beli barang Upin dan Ipin di sini

Upin dan Ipin dan Upan dan Apan
 
ok. Total rm46.80. kedai ceria dan bersih. Makan ok kecuali soto tu kuah flavour kurma yang baru aku tau hari ni wujud dalam system kuah soup setelah ayah aku bagitau. Pengsan.....terus Lin pening dan x makan. Siap ada letak note untuk komen. Aku tulis "don't stress smile always". sebab yang layan aku x senyum langsung. Penting ke? ye penting! sangat penting untuk jaga kasteme okehhhh. Yang lain xde masalah. Selamat mencuba!  Next time boleh datang try menu lain pulak. Ini alamat Nye
Lot G-16,
Mydin Meru Bestari B2,
Bandar Meru Raya,
 

No comments:

Post a Comment