JellyPages.com

komli

Tuesday, 8 October 2013

Klebang Corner

Assalamualaikum
Seada-ada Klebang mencari restoran ni. Last2 jumpa jugak. Aku kesian tgk mak, ayah Lin dah lapar. Tapi tak kesah katanya.... cari je lah. Jumpa jugak ko....
 

 
Seperti biasa ambik kat menu je hehhehe

teh o panas
madu 3
fresh orange
limau panas
I love tu tel uolss. madu 3 tu Iolss ode 2 kali. sedap gile ok uolss...
rm3.50 kalau x salah

menu ayah. Nasi putih sup daging

bihun goreng untuk mak

Chicken chop untuk Lin

ode spaghetti dapat fettuccine. blasah je lah.... Iolls ok je kalau dah lapar...

koslo ade bawang? mungkin 1 pembaharuan atau saye yg ketinggalan. maafkan saya para2 sakura....

kentang gorang agak liat.

view dalam

dari luar.

wa ok ok saje ma.... man man lo.....
 
Ok. total rm45.80. Air madu 3 tu memang sedap giler jangan pulak terbadi kat aku bermadu 3 kan..... hehehe naya la.... Kedai makan ni Kat Klebang Ria. Belakang restoran Al Ridzwan. keadaan restoran ok. Bab makanan pulak ada yg ok dan ada yg separe ok sahaja. boleh diperbaiki dari masa ke semasa. eceyyyyy mcm guru kaunseling nasihat budak ponteng sekolah x? Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment