JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Monday 7 October 2013

Aliff Cafe

Assalamualaikum.

Lin agak x sehat. So malam tu dia nak makan nasi. No western food enimo.Jenuh gak nak pilih. Baru teringat akan 1 restoran baru bukak di khantan. So Lin pun setuju. Then kitorang pon cargas ke sana.
A a a a li Ali café.... bukan tu .... ni Aliff café ok

duduk2 je dapat kacang. Free eh?

Apple masam+teh o limau panas

Nasi putih ayam black pepper

nasi putih daging black pepper

view dalam

view lagi

ada live band kau..... kelas ko jah....
 
Ok. Semua makanan yang telah diode dan dimakan rm16. Kalau ikut Lin murah katanya. kalau aku biasa je. Makanan boleh tahan. Mula2 ingat Thai restoran. rupe2 nya Org sini yg meniaga. Banyak menu western. Yg best ada live band org lama. Memandangkan aku layan jugak music evergreen so boleh tahan lama dudu situ. Bila dah lama aku mula terasa nak naik stage dan buat macam stage sendiri. Menyedari akan hal itu aku pon balik. Live band dasat non stop. Aku start datang ntah bila startnya sampai aku balik belum habis nyanyi. Enjoy.... ok. alamat aku takde. Tapi dari pekan chemor yg comel lote tu hanya 2 minit menuju ke arah Khantan. Belum sampai pekan Khantan tu pon sebelah kiri. Banyak rumah kedai2 yg tak berapa nak jadi kedai di situ maka situlah Aliff café ni. Wassalam.

No comments:

Post a Comment