JellyPages.com

komli

Tuesday, 8 October 2013

Dapur Ikan Bakar

 
 Assalamualaikum
 
Bile malam hendak menjelmakan diri perut berlagu emosi. Maka hendaklah dipujuk sang perut bagi menggembirakan seluruh isi ruang tali usus. Kali ini saya ingin mengajak anda ke satu daerah yg telah digembar gemburkan tentang kelibat misteri..... dikatakan kelibat misteri tersebut adalah jelmaan dari sang perempuan yang telah lama mati akibat bermain galah panjang terlalu lama. kita saksikan rakaman ini. pandai x aku jadi pengacara? jadi artis dh kurang hot.... so... pengacara pon ok.... puihhh....
 

 

Signboard dr tepi. pandaikan ambik gambar?

Antara air yg menjadi santapan malam itu
teh o panas
teh o limau panas
bandung selatan
ais sejuk

hotplate
antara santapan terhot untuk suami I

nasi putih daging masak halia
untuk I yang sentiasa hot

nasi putih ayam masak halia
untuk ayah I. suka tiru tau ....

sosej dan telur
boss kecik punya

satay
untuk mak I yang diet sangat herkkk

dessert
tak tau penama. maafkan I okay

suasa di hari raya.
makan kat luar je.... I kan low profile. sangattttt

Tara..... depan Mydin meru raya je .... senang carikan. Jgn mudah berputus angsa kalau tak dapat cari. Senang mcm ni uollss x dapat cari.... huh......balik rumah makan Maggie okay. belagak sgt Iolls hari ni.

hey.... ini olang susah woo.... Iolls, uolls.... selupa longkang. tale mase mau layan sangat.... makan lagi baik....
 
Ok. Makan ok. steamboat, grill semua ada. tempat pon agak romantic. romantic ke nyah.... tempat berhadapan Mydin Meruraya kedainya hujung sekali. Makan total rm28.++ dan sate 20cucuk+nasi impit rm16. Sate secucuk rm0.70. Satenya terbaekkkkk. daging tak liat cukup rasa. Selamat mencuba uollsssss.....

No comments:

Post a Comment