JellyPages.com

komli

Sunday, 16 February 2014

Restoran Mee Udang Hijau Kuning

Assalamualaikum
okes.... Keterlajakan aku ke kedai ni adalah disebabkan ketutupan Satay Kajang dibelakangnya. Bukan tutup terus.... tapi hr tu cuti. so mengambil tindakan sepantas kilat kerana usus perut masing masing dah menari gelek singgah di kedai ni. 

okes.... sudah sampe....

antara air yang sempat digambarkan

mee udangnya

daging masak merah

aku x pasti... rasanye mee ladna

pon begitu seperti yang di atas

daging masak merah gak kot heheheheh

nasi gorengnya

sate.....

kuah sate la ...pe lagikan....

dr luar

para family

total rm103. X mahal. Gambar makan x diambik sepenuhnya sebab tau tau dah habis....hehehehehe makan sedap. tempat ok. ada ruang untuk suka yang ekon ekonan. Tapi 1 je la aku tertanya tanya dalam minda yang tak berapa betul ni. Setau aku ada seafood fresh. tapi aquarium dan air saje yang ada masa aku datang. mungkin xde stock ke hape aku x tau la kan... pe pun selamat mencuba. alamat penoh xde. Restoran ni dekat Uptown Tambun. Tepi jalan dah nampak ok.