JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Thursday 7 November 2013

Taman Rekreasi Gunung Lang Part2

Mintak maaf kalau gambar part1 and part2 ni kurang memuaskan. waktu gambar diambil dalam pukul 5ptg macam tu. Time tu cuaca agak mendung. Ambik pon pakai handset pekak je. Sebab mendunglah aku rasa sejuk je petang tu. Senang hati jalan sorang tawaf kat seberang. Mak ayah duduk je tunggu thu Zar bangun.
ok. Naik boat pergi seberang. 
hahahaha rugi beso budak tu tido plak otw ke seberang
 
udah sampe ni mas
 
jeti di seberang
 
jgn risau xde imigresen kat sini
 
 
 
hallo .....:)
 
 
sian dia.... seko je :( kawan lain xde
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hello dear :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
dilarang bermain/mendekati tepi tasek. terjun terus xpe
 
wa sudah bangun. tapi sudah mau balik... lugi oooo. xpe.... senyum
 
saya pulang duluan yah.... kapan2 ketemu lagi
 
 
 
 
 
biar gambar yang berbicara. kalau gambar tu berbicara aku lari dulu ok.
 ketenangan sangat dirasai bila berkunjung ke tempat macam ni. Orang lain aku tak tau la. Tengok tasek pon hati jadi sejuk :). aku pernah ke Danau Toba Indonesia sebab nak tengok sangat tasek dia. Sebelum aku pergi ramai yang cakap indah kabar dari rupa. Tapi aku peduli apa. So bila sampai sana ..... subhanallah Tasek tu cantik dan besar. Nanti aku punggah cari gambar ke Danau Toba. Yang cakap indah kabar dari rupe mungkin sebab takde bangunan untuk shopping. kalau nak shopping tak payah pergi mana2. Mydin pon boleh shopping. kene tau beza keindahan alam dan keindahan bershopping. sangat beza!!!!!
silalah datang. otak yang serabut pon boleh relax bila kita tengok pemberian Tuhan untuk santapan mata kita ni. :)
lokasi
Jalan Damai Jalan kuala kangsar Ipoh

No comments:

Post a Comment