JellyPages.com

komli

Monday, 4 November 2013

Ayahanda Seri Corner

 
 
Assalamualaikum
huh....malam ni rasa mcm nak nangis pon ada.... nak gelak pon ada.... hahahha gelak je lah. Habis maghrib Lin pon ajak aku makan. Dah tu mcm biasa dia Tanya aku nak makan mana. Kedai yang 1st tutup. Pegi another choice tutup jugak. Kali ni buang dadu lah pergi 1 kedai lagi.... tgh launching...arghhhhh rasa mcm nak bukak kedai sendiri je saat2 begini :P xpe kedai bukan seekor kumbang bukan sekuntum....
 
tara.....
menu
 
air airan
 
nasi putih
 
daging masak lada hitam
nasi goreng ayam yang yam yam
 
sorry untuk gambar yg terlebih seni
 
boleh Nampak Mydin Mall kat belakang tu
 
ok. total rm15.30. kedai ok bersih. tv pon banyak. makan pon ok. no western menu. Lokasi sgt senang. Berdepan dengan Mydin Mall. Senang x?????????
So habis makan nak singgah 1 kedai lagi. Bukanla kedai makan. Tapi nak beli barang. Tutup jugak!!!! sekian terima kasih je lah Bad hair day :P

2 comments: