JellyPages.com

komli

Monday, 18 November 2013

Red Cafe part 2

Assalamualaikum
Hujan lebat menghiasi segenap pelusuk Ipoh. Ayah dah teringin je nak makan ubi rebus dan lempeng dr semalam. Mak suruh jugak aku ikut. Aku ni otak dah lah tengah senteng. Jadi .... x salah ikut mana tau boleh kurangkan senteng.... adehhhhh
 
yuhuuuuu air dah sampai...
 
ubi rebus yang sangat didambakan oleh ayah heheheh
 
lempeng pisang
 
potato wedges by Golden East Western House
 
ring onion plus squid by Golden East Western House
 
giant sausage by Golden East Western House
 
lu olang jgn kutuk wa punya bedak aaaa.... wa sikalang lagi moody fuhhhh
 
ok. ni kali ke3 aku buat entry pasal Red CafĂ© ni. Makan dia sedap lagi pon ada pelbagai jenis makanan. Masa nak balik aku pegi bungkus ubi rebus ni 2 set sebab Lin pon suka sgt makan. Balik tu dia boleh habiskan sorang 2 set ni.... keesokannya angin dah attact 1 badan badan sampai hari ni. Hari ni dah hari ke 3 ada kurang sikit. Sape yang ada masalah angin yang suka berkumpul dalam sendi kurangkan makan benda yang berangin. Banyakkan makan bawang putih dan halia. Insyaallah.  
Entry sebelum ni kat sini dan situ

2 comments:

  1. akk nie sje je buat sye teringin nak makan semua tu...waa lama nye tak makan ubi rebus...

    ReplyDelete
  2. hhuuhhuh ubi rebus susah nk cari sekarang. kalau tanam sendiri baru senang nak makan heheheh

    ReplyDelete