JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Friday 8 November 2013

Pazz Da Pizza

Assalamualaikum
Lepas maghrib aku ikut Lin pergi bayar bil Yes 4g kat Seng Heng. X boleh bayar kat mana2 bil Yes 4g selain Seng Heng. What eve la kan. Dah ko nak pakai ko pergi bayar la.... tapi masalahnya orang lain yang pakai register pon nama aku, dan aku la pulak kene pergi bayar. Nasib baik bayar tak pakai duit aku. Kalau x awal2 aku dah dah rebus wi fi tu. xpe.... sedare mare punya pasal.
Dekat dengan pizza ni terus je singgah.....
 
Ni dekat tepi Mydin Mall aje....
 
air airan
 
potato blend
 
steak pizza dah ubah ke ayam size m rm16 cuma.
 
menu pizza
 
pizza dan lain2
 
view dalam
 
view dalam lagi
 
mata wa sudah mau tido.... ada melah sedikit. tapi wa mau mengamuk dulu. baru legend.
 
ok. total semua rm24.80. Ayah dan Lin komen pizza ni sedap. Sebab cheese dia x banyak. kesederhanaan dalam semua bahan. Lain orang lain citarasa ye x? Pizza ni orang melayu punya. Potato blend pon sedap dan murah. 3 scoop rm2.50 je. Selamat mencuba.
Lokasi
LOT KEDAI NO 29 JALAN MERU BESTARI A2
MEDAN MERU BESTARI
30020 IPOH
 

2 comments: