JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Saturday 23 November 2013

Satay Kajang

Assalamualaikum
Teringin nak makan sate! Aku dibesarkan dengan hasil jualan sate. Mak dulu tolong ayah meniaga sate dekat pasar malam masa aku kecik dulu. Yang paling tak boleh lupa bila pasar malam hujan. Orang xde jualan tak banyak.... aku, mak ayah habis kena hujan. Tapi mak ayah masih tersenyum biar pon aku terasa apa yang ada dalam pikiran mak ayah ni.... arghhhh kalau ingat masa kecik macam2 cerite.... Tapi aku enjoy ikut mak ayah meniaga....
 
yearghhhh sateeeeee
 
air sudah mari
 
nasi putih
 
set dengan ikan tenggiri masak assam
 
ni set nasi putih+daging salai+masak lemak+pudding
 
sateeeeeee
 
kuah kuahan dan nasi impit
 
hiasan dalam
 
adehhhh ni Lin yang amik ni
 
dari luar so garden
 
ok. total rm36. Alhamdulillah.... dari air sampai ke makanan. Sedap! Kedainye kecik tapi selesa dan bersih. Layanan ok. Yang paling penting makanannya sedap. Sangat sedap. X payah aku nak cite banyak memang sedap. So Selamat mencuba . Senyum....
lokasi
maaf alamat lengkap xde
Dekat je dengan Uptown Tambun

No comments:

Post a Comment