JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Friday 18 October 2013

Majlis Aqiqah Part 3

Assalamualaikum
Punya la mengantuk aku ni x cukup tido aku boleh tetido kat meja. Nasib baik dekat meja tu anak sedara aku dengan sepupu aku. Lepas tu aku ni kalau tak cukup tido makan terus menerus.... adeh....  ok ni menu makan tengahari
 
 
 
air sarsi idaman malaya

nasi putih

sambal taon kerang

pecal

sambal pecal

sup tulang@gearbox  manual cc650 herkkkk

sambal sup tulang

hati+jantung+limpa masak ungkep atau perap

kerabu mangga

para perewang. terima kasih banyak2 ye bibik2 dan mbah2

souvenir untuk tetamu dan para perewang

model majalah Mangga

URTV edisi raya
Adi Putra diapit hingga tersepit oleh para jelitawan Wawa Zainal, Nora Danish dan Emma Maembong. Bercerita tentang gossip dan scandal.
 

Wak Long aka Aaron Aziz yang sentiasa membahan dan kene bahan

Ayu Raudhah dan Natasha Hudson

cinta jarak jauh yang sukar mencapai matlamat. Akhirnya Jatt Black Dog Bone berpisah dengan Cha Cha Maembong

Justin Bieber pengsan setelah basuh pinggan.
 

No comments:

Post a Comment