JellyPages.com

komli

Saturday, 19 October 2013

Majlis Aqiqah Part 5

 
Assalamualaikum
Sekitar berlangsungnya majlis penutupan.
 
 
 
Nasi ambeng! ini memang paling rare dalam system pemakan para jawa

selepas habis membaca doa nasi ambeng tadi hendak dibahagi kepada 4 org. Sama ada dijamah sesuap 2 atau ada yg tidak kemudian dibungkus untuk dibawa pulang

antara yang mengmbil bahagian membungkus

ok pakcik dah selesai ni.... boleh x pakcik balik dulu
 
ko macam ambik lebih je dol.... aku cepuk kang
 
selesai membungkus para2 tetamu makan nasi di canopy


wei aku tak tau la nak bungkus.... tolong sekejap boleh ? (sambil buat muka cumil)

wak ko menung apa tu? yang udah tu udah lah..... nanti aku buat meriam yg lain untuk ko. dah tiang tu TNB punya buat apa ko sapu. agak2 la nak main meriam pon wak.... jom makan.

apa ntah hahahhahah
 
para sepupu yang sangat gemar mengenterframekan diri herkkk

sepupu ipar..... nasi ambeng yg siap dibungkus dan dipelahap.

suasana di khemah akak kenopi

para sepupu sepapat yg sempat hadir

antara aunty paling banyak meluangkan masa menolong

para aunty n kezen sebelah ayah muka serius macam kalah bola.... adehhhh

aku, anak2 dan si Bon Bon
 
payah nak ambik gambar Thu Zar saat2 mcm ni. over excited

aunty sebelah mak juga x kurang bizi membungkus nasi ambeng
 
Ok. Semua berjalan lancar Alhamdulillah. Majlis betul2 habis pukul 3 pagi. Para perewang, sedare mare serta tetamu beta sekeluarga ucapkan tahniah dan syabas atas usaha anda datang ke majlis dan membantu hingga majlis selesai. Ribuan terima kasih beta juga kepada kalian. Moga ada rezeki kita jumpa lagi. Assalamualaikum
 

No comments:

Post a Comment