JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Friday 11 October 2013

Restoran Mee Udang & Ketam Sempoiii Diraja

Assalamualaikum
Semalam aku punya la bengang. Dah lah blog buruk. Serabut sampai 3 column. aku nak repair jadi 2 column dah ok pastu hilang plak benda2 alah yg tepi kirin kanan atas bawah. nuffnang pon hilang. dah lah belom dapat apa2 lagi huuuuh sedih bangettttttt hahahahha.
Semalam lagi mak aku dah pesan hari ni tak payah keluar makan sebab mak aku nak kemas balik kampong untuk sambut raya. Aku pon akur. Dalam pada akur aku saje je bercerita tentang satu tempat ni..... bla bla bla bla merapu kelentong ayah aku pon ajak pegi. hahahahah dasat setan anak mak bapak aku kan?
 
Aduh mas.... udah ketemu ni kedainya...

nama restoran. Letih anak mata aku nak mengeje.

Inilah yg dikatakan udang. kenal x?

ini ketam ye adek2....
ok. sebenarnya banyak lagi lauk basah yang boleh dipilih bersesuaian dengan selera dan ketebalan poket. Ikan, udang, ketam sotong semua sedia untuk dipilih dan dimasak. Harga mengikut berat.

air org demam x habis lagi
air suam+teh o limau panas
fresh orange boh limau kasturi
teh o ais limau
teh o panas

aku ayah dan mak makan nasi putih
Lin makan nasi goreng

kailan ikan masin
sup sayur

udang goreng kunyit

ketam percik

ayam goreng tepung

udang goreng kunyit size kecik sikit

kuih raya pon ade. mak sempat grab 1

dalam restoran

Nampak hantu ke? tala..... wa sikalang lagi amik mood ma.... menghayati watak sang udang. manyak thrill ohhhh 
 
ok. Makan total rm150+25 kuih raya. Masakannya terbaekkk.... Mak bapak aku pon enjoy makan sini Lin pon seronok dah dia memang peberet udang. Cuma ayam goreng tepung agak failed sebab bagi lutut. Tempat ok. cuma macam xde masa nak jaga kot yer....
         Masa aku datang memang xde orang. Dalam kepala aku failed lagilah aku ni bawak mak bapak aku. sangkaan aku meleset sama sekali. X Sampai sejam aku duduk orang datang mak aihhhh memang happening. Mak aku sampai cakap esok nak datang lagi hahahahah x dapatla.... esok dah sayonara jumpa nenek...
         Alamat takde. Tadi ikut Tanjung Rambutan. Dari Tanjung terus ke arah Bercham. Jumpa stesen minyak Petronas masuk kanan. Terus jelah. Lot yang hujung sekali dan dicat merah. Restoran ni agak dalam sikit. 
         Bagi aku and family puas hati sangat makan kat sini. Berbaloi. Selamat mencuba. aku sangat rekemen kan tempat ni.

No comments:

Post a Comment