JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Monday 7 October 2013

Pasar Chemor

Assalamualaikum

Pagi ahad tu hari saje je aku follow mak ayah aku ke pasar Chemor. Mak ayah aku nak cari sejadah untuk kenduri next week. Sejak atuk dan nenek aku meninggal ayah sebagai anak laki no2 kire dah jadi org tua dalam adek beradek. So bile blk kg stationnya rumah ayah aku. Sekali berkumpul ada dekat 40-50 org. Ramai x? hahahah happening ohhh.... ni lah masanya artis nak perform. biasa aku bawak lagu Lady Gaga atau pon Ahmad Jais. gile jauh lari kannn hahahahahah
tapak pasar lama. skang dah pindah kat tempat yg disediakan. tapi tak muat. so masih ada lagi yang meniaga di tempat lama.

tapak baru.

baju kat sini biasanya murah2. Macam aku biasa beli sini je.....

baju lagi

nyonya jual kueh

mengapa u ikut I sampe sini? ini off day maaaa....


I cant understand yo dote greni. Shi better stay at home. fuhhhh.. wateve lh.


Haruslah artis pilih kale

standard kalau ikut ayah aku kene tgk pokok ok.

food court yg comel. Aku dah breakfast kat umah. so x makan sini. sorry gambar buruk. Ramai la org. segan plak artis.
 
Masa kecik dulu seawal 5 pagi aku dah follow ayah aku ke pasar Chemor ni. Ayah aku akan sembelih ayam di tempat sembelihan mak angkat dia punya. Mak angkat dia cine. masa tu ayah aku meniaga sate kat pasar malam. So ayam ayah aku sembelih sendiri. Pengsan la kalau suruh mak angkat dia sembelih ye tak. sambil2 tu ayah aku sembelih sekali kalau yg ode melayu. aku bukannya tolong pon. duduk tengok. makan roti kukus 2 keping dengan bali ais. duduk lagi.... makan roti bakar pulak 2 keping dengan teh. bila dah pukul 8 aku pegi merayap beli buku. Masa tu aku collect Doraemon, Anak2 Sidek,Sinchan, Gila-Gila. Bile dah besar sikit beli majalah remaja pulak. tapi komik tetap beli. Mangga? URTV? sorry tak beli. Dari kecik sampai la sekarang pernahla beli sekali 2..... memang tak suka ke apa ntah aku pon tak pasti. Kalau ingat balik masa kecik memang seronok. xde piker banyak sangat macam sekarang. Macam nak pilih baju nak perform. tinggi mana stage nak perform. payment bla bla bla bla......

No comments:

Post a Comment