JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Friday 4 October 2013

My Dream Cafe

Assalamualaikum
Tengahari buta aku dan Thu zar saje ikut Lin ke Ipoh atas beberapa urusan. Thu Zar pulak masuk kereta terus je tido akibat tak cukup tido malam tadi.
             Mula2 nak makan dekat nasi arab yg  dekat imigresen tu tapi tutup. Perut dan berdondang sayang. Selesai urusan terus ke My Dream Café.
            
Tara.... aku nak amik gambar signboard.... hujan da....
 
Masuk ikut sini. hahahahha takkan ikut tingkap kan?
 
Fresh Honey Lemon Juice untuk Lin rm4
Watermelon Juice untuk aku
 
Egg and chicken Ham Sandwich rm5
untuk Lin
 
Happy chicken Burger rm7
Lin jugak
 
kentang goreng rm3.50
Thu Zar punya. Sebenarnya ode mash potato. tapi xpelah...
 
chicken Kiev
I punya
 
Potato vegetable
 
Soya ice-cream
Set b-Watermelon Juice+chicken kiev+potato vegetable+soya ice-cream rm13.90
 
Maggo crepe rm6
tapau untuk mak
 
durian crepe rm6
tapau untuk ayah
 
wa manyak suka. olang dikedai ini aaaa suka lukung lukung wa jalan2 pigi masak punya tempat.
 
hiasan dinding yg menceriakan
 
gambar2 di dinding sebenarnya menu jugak. membuatkan aku nak ode banyak pulak...
 
lagi view
 
suke oooohhhh. kenyang boleh balik la sikalang aaa
 
ok. Keadaan kedai comel dan ceria. Budak2 mesti suka termasuklah mak budak macam aku pon suka. makanan boleh tahan. Mula2 ingat café cina dulu. then aku lalu ada logo halal kat signboard try la masuk. Semua melayu. dr yg masak sampailah akak2 ambik ode.
          Sempatlah akak2 ni bercerita memang ramai melayu kurang masuk sebab ingatkan café cina. Pada awalnya memang kedai ni share antara melayu dan cina. so tak heranlah kalau hiasan2 pon ada pengaruh cina. sejak ada logo halal tu kot yg buat ramai masuk. Apa pun kalau cuba masuklah dengan senang hati tanpa was was sebab logo pon dah ada. Selamat mencuba. berdepan hotel syuen je tempatnya. Ni alamat Nye
NO 75&75A,
JALAN SULTAN ABDUL JALIL
30300 IPOH

No comments:

Post a Comment