JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Friday 4 October 2013

Thumb's Cafe

Assalamualaikum
Salam sejahtera tuan dan puan. Hari ni kepala saya ada skema sedikit sebab x cukup tido. Thu Zar mengamok sakan sampai pagi ntah kenapa. Last2 3.30 am bawak dia keluar tertido dalam kereta. Sebelum tu dah bawak tapi tak tido. 
                Petang semalam pegi makan sini Thumb's Café. Sebelum ni mati idop aku ingat nama kedai ni Thumb's Up café. Pandai2 je kan nak tambah. Macam kedai sendiri pulokkk.... Kedainya senang je. Dulu asarama anak yatim BAKIP. Kalau tak tau jugak, sebelahnye dulu Restoran Laksmana Cheng Ho dah tutup dah sekarang. Ganti dengan restoran stemboat apa ntah. Nampak ada tulisan cina. Tapi masa bulan puasa hari tu aku mcm Nampak buffet ramadhan kat situ. Later apa2 info aku update lah ye tuan dan puan.

Apa bintik2 tu? hahahahah ni la asramanye

Wah.... ini hali wa manyak hepi. Wa x perlu duduk di babychair. Wa kasi spin semua olang

Teh panas utk boss
milo suam utk mak
teh ais untuk gue
Teh o limau suam untuk Lin

Nasi Ayam untuk Lin dan ayah

Kentang goreng  Thuzar

Wedges untuk mak. mak diet hari.

sandwich tuna untuk aku

meatball pon untuk aku jua. Meatball ni kalau kat sini korang kene cicah dgn jem stroberi. Aku siap Tanya lagi tu. kira cara dia serve lah. kira gabungan yg bakal berperang. last aku mintak sos jugaklah.... hehehhehe meatballnya sedap 

keadaan dalaman yg cool

kemas tersusun rapi

kecik tapi comel

antara hiasan dalaman

lalalalal macam pegi raya x? tetiba je kan. antara meja makan yg tersedia. aku n family choose duduk sofa so good.

wa sulah happy banyak wa mau balik lohhhh
 
Ok. Aku dapat tau yg kanjinya kill. Tapi dah balik rumah tgk fb baru aku tau. so next time wajiblah rasa kanjinya. overall ok tempat pon bersih dan terjaga. walaupon kecik tapi comel je dengan hiasan2 yg menggembirakan. Kesemua makan di atas rm40.10. Selamat mencuba. Alamatnya gini
NO 133
JALAN SULTAN ABDUL JALIL
30450 ipoh

No comments:

Post a Comment