JellyPages.com

komli

Tuesday, 29 October 2013

De' Bali

Assalamualaikum
Semalam nak makan satu tempat tu. Kali ni  dah sampai walaupun tersesat barat jugaklah. Tapi bile dah sampai tutup. Ape pon ada banyak lagi tempat lainkan.... so pilihan ke 2 di sini
 
Dah sampe pon

air airan

roti bakar

nugget

nasi goreng ikan rebus

nasi goreng cili api
 

nasi goreng ayam kunyit

daging goreng cili kering

ruang dalam

kecik dan kiut

kiut dan miut

romantik mr loba loba
 
ok. total rm27++ ke rm28++ macam tu lah. Boleh plak terlupakan sebab aku x pernah bayar bab bab makan ni hahahaha. Pada nama restoran yang ku dambakan adalah menu ala ala bali gitu. Tapi xde. Dekat Menu ada la ayam penyet dan penyet2 yang lain tertulis. Tapi bila nak ode xde. Xpe lah next time ade la kot ye. Makanan yang dah diode di atas sedap. Tapi roti bakar dan nugget ada masalah sikit. Tempat makan ok bersih dan cantik. Lokasinye dekat Taman Jati. Dari jalan besar masuk ke traffic light taman Jati tu terus belok ke kiri. Restoran ni dekat hujung perumahan gitu. Kalau traffic light tadi belok ke kanan hari Selasa dan Jumaat ada pasar malam situ. Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment