JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Sunday 20 October 2013

Silver Red Cafe

 
Assalamualaikum
Hari ini hujan sehari suntuk menyebabkan mengantuk dan lapar sepanjang zaman. Aku pon apa lagi melompat pagarlah ajak family aku pergi makan. Sayang sekali Safi Sali mak ayah aku dah makan. So untuk join da club diorang nak makan yang reringan je. Aku pon suggest satay memandang itu peberet beliau berdua. So decided pergi sini.
 
 
Terus terang aku cakap aku ambik kat FB je gambar ni yang seagakan aku diuploaded oleh tokeynye sendiri kot. ni kira gambar malam. tapi aku pergi petang dengan hujan  lebat mcm mn nak ambik gambar..... alolololo solly ye makcik

nak amik gambar kat menu pulak dikatakan nama kedai yg sebelum ni. You'll never eat alone okay.... call ur fren then spend them ahaksss

no ice sebab semua dah beku

nasi goreng USA daging untuk I

nasi goreng USA ayam untuk Lin

Udang masak pedas

view dalam restoran. Gothic dan romantic gitu

sini tengok tv aaaa manyak syok oooo selupe wa punya lumah talak tv.... lain kali mau mali sini tgk tv saje.... boleh ke Nye pun heheheh
 
ok. Total rm23.70. Ada sedikit perasaan hampa kerana Penjual sate dan Westernfood masih belum menghadirkan diri. Makanan di atas ok boleh tahan. Udang tu fresh lagi. Kedai bersih dan selesa. Masa nak balik baru la penjual sate datang. kira aku ni n pemeli datang awal sgt la kot. Xpe next time datang lagi supaya sate boleh dimakan dengan tenang dan bahagia sekali hendaknya , selamat mencuba. ni alamatnya
  • No 77, Laluan Tasek Perdana, Jalan Kuala Kangsar
  • 30100 Ipoh, Perak

  • No comments:

    Post a Comment