JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Thursday 10 October 2013

Rizza Brand Cafe

Assalamualaikum....
Sepatutnya aku and family x kemana2 hari ni memandangkan semuanya demam kecuali ayah aku. Ayah aku pulak siang tadi sepatutnya menguruskan beberapa perkara di Ipoh terbantut di tengah jalan akibat kejadian tembak menembak antara polis dan penjenayah yang menyamun kedai emas di Meruraya. Sehubungan dengan itu ayah saya terpaksa berpatah balik lalu menunda niatnya ke malam. Bila dah malam saat2 nya lapar telah tiba walaupon demam. Kami terpaksa mengikut ayah demi mengisi perut. kejadian tembak menembak tersebut mengakibatkan 3 org penjenayah mati dan seorang cedera dan melarikan diri. Sekian berita penting.
 
 
 
Dulu super kinta. Sekarang UTC

Masuk2 je pelbagai mesin kat sebelah kanan. Mesin tebu jer xde,

Perasmian oleh Pak Jib

Sementara tunggu ayah bolehlah pelahap.

milo panas
teh o panas
teh o limau panas
nenas blend ape ntah. tapi sedap

nasi arab kurma ayam
ayah dan saya punya menu

nasi arab ayam masak merah
Lin punya menu

chicken chop omak den punyo bersamo boss kocik

dalam café yg cumil

boleh tgk org masak kalau tak jakun la...

ini hali wa duduk atas wa punya popo punye kaki lagi syok.selalu aaaa baby chair saje duduk aaaa ale boling. tale baby chair boleh duduk atas popo chair ma......
 
Ok. total rm44. Bagi aku nasi arab kat sini sgt sederhana dan tidak memualkan. dulu dah pegi sekali tu sebab aku boleh makan nasi arab kat sini. Kalau aku masuk kedai yg serve nasi arab pure punya balik boleh pening silap hari bulan muntah. kat Ipoh ni ada jugak 2-3 ketul restoran nasi arab yg pure didatangkan khas dengan pak Arab skali. But sorry to say nasi arab macam tu 2 kali setahun je kot boleh makan. Ada bahan2 dia yg buat aku tak tahan. Hey bukan aku sorg je taw..... ramai lagi sependapat dengan I ok.
Sememangnya tadi aku nak explore UTC amik gambar. Tapi dah rasa lemah plak bila Nampak kedai makan kan... hahahah lagi2 demam ni mana boleh lewat2 makan ye tak..... lain kali je lah. ok banyak nak mampos terkeluar tajuk kan. makan sedap tempat bersih. dalam café siap ada jual macam2 produk frozen macam tadi mak aku beli otak2. lain kuih kasturi, popia dll. Selamat mencuba. Locationnya masuk pintu utama UTC naik tangga sebelah kanan. taraaa..... cakkkk dah sampai... puihhh
Super Kinta di saat kegemilangannya. Tengkiu pakcik gugel krum. Pakcik gugel sekarang tgh kene hack yer. sian pakcik gugel.
 


No comments:

Post a Comment