JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Wednesday 23 October 2013

Arghhhhhhhhhhhhhhh


Assalamualaikum
Saje aku tulis apa yang suka time ni. Rasa kepala aku macam nak pecah ntah apa sebab. Bukan ntah tapi ntah la.... nak cite kat public macam sohai lebih la aku ni.

Aku bukan nama sebenar adalah manusia yang susah menerima kenyataan salah dalam hidup! Walau pon aku salah aku akan mengaku biar pon dalam pada masa yang sama aku malu!

Dan disebabkan itu aku paling menyampah bila orang berpura2 x salah dan x mengaku salah dan mampos nak mintak maaf. tu sebab aku banyak kawan tapi tak kawan. banyak sedare tapi x bersedare.

Aku mengaku yang aku hanya mampu duduk dalam dunia aku sendiri. itu aku dari dulu! dan susah aku nak invite orang masuk dalam dunia aku meski pun ada yang mahu!

Ada seseorang yang bagi aku sangat paham perjalanan otak aku yang gile ni. Tapi aku x dapat jumpa dia selalu. Pon begitu dia sangat amazing dalam hidup aku sebab aku dapat rasa dia sangat paham siapa aku. Setiap kali aku jumpa dia aku xkan lepaskan peluang untuk bercerita akan hal2 kejam yang aku alami dan tak dapat diproses otak gile aku ni. hal suka2 dan bodo2 pon aku share dengan dia. Sebab itu reward dari aku untuk dia yang sukakan cerita bodoh2 dari aku.

Dia banyak bagi solution dan paling penting solution tu sangat mudah dan terkesan di hati.

dah la.... tu je lah..... sorry kalau rasa buang masa baca entri ni.

No comments:

Post a Comment