JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Thursday 10 October 2013

Restoran Simpang Tiga

Assalamualaikum
Aku x tau nak sorok mana muka aku ngan family aku. Semalam aku ajak diorang makan satu tempat yang aku dapat tau dari pakcik gugel dan kuncu2. Sebenarnya aku sendiri heran. Aku ada gak pergi tempat yg berdekatan dengan alamat kedai ni. macamana boleh aku x perasan. So semalam pusing2 x jumpa. Last2 ada pekerja Bangladesh jaga parking tu aku Tanya.... " hello... kedai XXXXXX ni mana tempat aaaa?" " oooo itu sana. tapi 1 tahun lebeh sudah tutup juga" balas encik penjaga parking dengan comformnye. So Aku ucap terima kasih dan blah. Masing2 diam je dalam kereta. Memandangkan dah dekat aku ajak je ke Simpang Tiga.
 
 
 
orait bebeh.... dah sampai

lauk pauk

telur ikan peberet tarak hari ni

air kelapa
teh o panas
bulan madu
ais teller

Aku, Lin dan ayah makan nasi.
Nasi
sambal kicap
sayur sohon
telur sambal

ayam goreng
begedil
ikan keli
telur sambal

mak makan dessert jer dengan boss kecik
cream caramel
kentang goreng
buah campur

keadaan dalam restoran

keadaan dalam restoran 2

yea yea..... wa manyak senyum ini hali. olang sini keleje suka angkat wa pigi jalan2.... lu olang boleh ke?
 
 Ok.total rm77.50. Aku rasa restoran ni pemes kot. Dan ramai yg dah pergi. So pada yg belum pergi restoran ni menyediakan nasi padang asalnya. Lepas tu baru lah masuk western menu ni. Pagi2 ada plak breakfast mee kicap, mee kari bagai. Tempat bersih makan pon sedap. Kalau ayah dan mak aku selalu pergi sini sebab kena dengan taste. Aku pulak ada pergi tapi x sekerap mak ayah aku. ok. alamatnya
 D-G, GREENTOWNSQUARE,
 JALAN DATO SERI AHMAD SAID,
30450 IPOH

No comments:

Post a Comment