JellyPages.com

komli

Friday, 18 October 2013

Majlis Aqiqah Part 2


Assalamualaikum.
Satu malam aku berjaga dengan bermacam activity. Menyambut sedara datang dari segenap daerah dan dari berlainan jam. Ditambah buat la keje sikit2 sebab aku kan memang pemalas bab keje2 dapur ni. Menyibuk je lebih herkk... ikhlas ni ... puihh.. Siap gosok baju melayu Lin takut aku plak tak boleh bangun setelah tido. Final aku tido 7.30 pagi bangun pukul 11. superb..... Tu pon teringat nak amik gambar menu breakfast serta membreakfastkan diri sekalian.

teh o tradisi keluarga

mee goreng ayam

nasi impit. ni aku potong tau. itu kene tau! herkkkk

lemang yang aku beli kat Pekan Batang Berjuntai @ Bandar Bestari. Keras la pulak lemang ni!.... adehh....

ayam masak kicap

kuah kacang

sambal kerang

apam
karipap
koci
pecah 8/bahulu kemboja

bengkang kot hahahahahha

selamat membreakfast
 

No comments:

Post a Comment