JellyPages.com

komli

Wednesday, 23 October 2013

Gerbang Malam Ipoh

Assalamualaikum
Isnin hari tu lepas makan aku Lin dan sedare marenye pergi Gerbang Malam untuk cari barang sikit. Masa tu hujan renyai renyai dan para peniaga aku tengok macam serba salah nak meniaga pada malam tu. Aku pon kalau ikut malas nak turun kereta sebab dah banyak hari bermain hujan. Tapi Lin suruh ikut jugak x bagi aku tinggal sorang. Yang penting dia tolong aku ambik gambar heheeh
 
Tara.... kita dah sampai adek adek
 


keadaan yang sepi


Kuncu kuncu yang bersama aku pada malam tu

tudung

jeans
 
segala macam benda

t-shirt

kace mate
 
Ok. sebelum kewujudan Gerbang Malam ni kat Ipoh pasar yang dibuka setiap malam macam ni dulu kat Stesen Keretapi Ipoh. Tapi x la banyak sangat orang meniaga. Gerbang Malam ni macam macam ada. Dan Peniaga terdiri 90% melayu. Ayuh support sila selalu turun. alamatnya  Jalan Tahwil Azhar. Gerbang Malam bersebelahan BSN dan Taman Kanak Kanak.
 
 
 

No comments:

Post a Comment