JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Tuesday 1 October 2013

Kawana Tomyam & Western Food

Assalamualaikum.
pic2 restoran ni lama dah sangat terperap dalam hs aku. Walau pon dekat dengan rumah aku tak pernah masuk restoran ni. So hari tu memandangkan banyak restoran lain masih tutup sebab raya aku pon masuklah dengan Lin.
Signboard yg gah
 
Dalam gempak nak compare kedai Thai lain

aku dengan Lin minum teh ais

nasi goreng cili api. Penuh dengan cili lain2 zero. dah tu sikit sangat....

udang goreng tepung. xde garam
 
Ok. Mula2 aku Tanya western food. Jawapannya belum ada. hampa tapi ok. Ode je lah menu yg ada. Aku ngan Lin ode yang sama iaitu nasi goreng cili api teh ais dan udang goreng tepung. Makanan mmmm ..mmm... ok. tapiii.... udang goreng tepung memang tawar habis. Nasi goreng cili api hanya cili sahaja yg kelihatan. Lin suku pon x habis. Tempat memang gempak ala2 disco ari king king king. So tu baru 2 menu aku try. Mungkin menu yg lain lebih baik. Price agak mahal sikit dari restoran Thai lain. So boleh lah cuba tempat ni ok. Alamat takde. Ni area chepor je. Atas2 bukit gitu. berhadapan dengan kilang Kayutah. Semua tau ye dak kilang Kayutah. Legend tuh hehehehhe
 
balik makan burger mengubat kecewa
 
 


No comments:

Post a Comment