JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Friday 18 October 2013

Bara One Bistro

Assalamualaikum
Balik dari kg kat umah sorang2 mengemas apa yg patut dan sambung membongkang! Tup2 Lin pon balik ajak keluar. Biasanya kalau aku dah tido walaupon 5 minit cuma aku bangun dengan perasaan kebulurnya. Dasat x????? hahahah jgn nak kelentong.... bukan aku sorang mcm tu. So masa dekat Ipoh saje nak ambik gambar dekat River walk@kinta Riverfront. Sampai sana ada plak kedai makan melayu! Dulu aku pergi belum ada. Memang dah lama aku tak pergi pon. Skang dah ada .... ok la.... 

 
 
Bara One Bistro.... bara bara bara...bere bere bere....
 

siang minum ais punya pasal malam dah kene minum panas. Semput mai balik bravoooo

char kuey tiaw
 

wantan ho seafood

roti bakar

makan kat luar so amik view luar je la

kedainya
 
 
ok. total rm19. Makan kat sini dok plak tepi sungai memang layan. Makcik kedai ni plak layan kami sangat baik. Makanannya sedap! Harga pon patut! aku memang tak pasang niat nak makan sini. ingat ambik gambar then chow. Sekali ada kedai makan. memang berbaloi rasanya dok tepi sungai dan makan. sape tention lepas makan boleh terjun. Masa memula bukak tempat lampu2 ni mak aiii bukan main berebut-rebut parking kau jahhhh.... tu sebab aku malas nak datang. Sekarang tidak lagi. boleh pergi dengan senang hati tanpa memikiran parking. tapi tak tau la kalau hari cuti! . Senangje lokasi kedai ni. Dia adalah kedai no 1 atau kedai yg pertama atau kedai yg first atau kedai paling depan dalam deretannya. ok . selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment