JellyPages.com

komli

Monday, 7 October 2013

Restoran Az-Zahra

Assalamualaikum.
Malam Isnin.... hujan renyai2 mengiringi perasaan ingin makan. Memandangkan Lin masih lagi ala2 demam x demam aku cari yang berdekatan sahaja. So aku decide makan di sini. Mak ayah aku yang dah kenyang pon ikut akibat keboringan melampau dirumah. boleh lah mentong kata orang jawa.... hahaah maksudnya makan kali ke2.
Sorry hari hujan gambar signboard x dapat ambik.

Mata'am tu restoran lah agaknye ye

teh o limau panas
teh o limau ais
fresh orange

Spaghetti and meatball and.... soup.
untuk aku. meatball dia the best
nugget boss kecik

kebab ayam untuk Lin

mushroom soup dgn roti. keras sikit roti dia

dessert. apa ntah nama dia. fruit salad je lah kot. sedap. lagi banyak kismis lagi sedap.

dalam restoran

wa lagi melayan pelasaan.... sikalang hujan manyak kuat. jgn kacau aaaa
 
ok. Total rm40 ngam2. Makan sedap. tempat ok.  kalau ke imigresen ada gak aku singgah restoran ni. Betul2 bersebelahan imigresen meru raya. Seberang dengan Mydin tu. Nasi arab yang pernah aku makan pon boleh tahan kearabannye. pandai2 la korg nak tafsir perkataan tu. Dalam restoran ada ruang makan bersila. Bersila2 jugak. Jgn dah sedap bersila tertido sampai pagi. ok selamat mencuba

No comments:

Post a Comment