JellyPages.com

komli

Wednesday, 23 October 2013

Restoran Johan Classic

 
Assalamualaikum
Semalam aku decide pergi tempat ni. Diiringi dengan hujan digagahi juga sampai sini.
 
 
signboard kiri

signboard kanan

pintu masuk

ok air dah sampai

nasi goreng cendawan

nasi goreng ayam

burung puyuh goreng kunyit

tempat yang superb walaupun macam sempit sikit

wa mau tengok air telejun.... wa punya amak manyak bising....
 
Ok. Total rm26+rm12 sate yang terlupa nak ambik gambo coz dah lapar banget. Yang menjadi kesedihan aku nak rasa sangat western dia. boleh pulak x bukak hari tu. Xpe lah ode je lah mana yang ada dengan hati yang digilis keretapi. Tempat cantik dan bersih. Sate pon sedap. selamat mencuba. Alamat pon aku lupa nak ambik kat menu tu. adehhhhh
Restoran ni kalau dari arah Bercham menuju Tambun dia sebelah kiri selepas stesen minyak Petronas.

No comments:

Post a Comment