JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Wednesday 2 October 2013

Sevensky Fine Dining Concept

Assalamualaikum
Jam dah 2:30am. Semenjak 2 menjak ni Sikecik ni makin susah nak tido. Bayangkan nak tido kene bawak jalan dulu naik kereta dan tido dalam kereta. Diva sgt! Daripada start lagu thrash metal, pop, dangdut dan beberapa lagu tadika eea eea oo000 semua dah dah layan biji mata masih terbuntang. Dulu suka sgt kat Psy Gentleman tuh. Ni cinta dah beralih arah lagu eeea eeea oaoaoaoao.... Mc Donald Has A Farm.
              Zikir pon selalu pasang. Bila zikir dia tau so dia tak tergedik gedik nak dance. Kalau lagu lain dah habis khatam goyang inul dijogetnya. Masalahnya dia suka sangat tahan mata. Kadang2 terhangguk2 dah nak tido sangat. Bila suruh tido marah. Bila ditepuk mengamuk. So taktik terbaru aku play lagu dekat hs letak atas sofa dan suruh dia berdiri. Jadi dia cepat letih walaupon dekat 2 jam aku tunggu!!!!! x berapa nak cepat laaaa kan? akhirnya Lin bawak dia naik kereta tak sampai 5 minit dia pon tido baru lah bawak masuk rumah.
              Petang tadi boss tanya nak makan kat mana. Aku bg beberapa yg dah aku list dalam hs. Banyak cekadak boss. Banyak tempat dia reject. So 1 tempat ni aku cakap dgn boss kalau dia tau ok deal. Sebab aku sendiri tak tau mcm mn nak sampai sana. Buta jalan! iye sgt betul 10 markah! Boss cakap ok. Dia tau xde masalah. ni tempatnya. Nama restoran je dah boleh buat karangan heheheheheh


Tara....Sudah sampey ok

Menu

Teh o panas rm1.20
Ayah aka boss punya

Teh ais rm1.40
Lin punya

teh o ais limau rm1.40
me n my mak punya

Grill chickenchop rm10
Untuk mak tersayang

Tenderloin steak rm14
boss punya

Salmon fillet rm18
I punye ok

Oriental chicken chop rm12
Lin punya

Fruitboat
untuk boss kecik


keadaan dalam restoran

Hey lu usyar apa! dah kenyang boleh balik la budak!

Ini harga kuih da....

Kat sinila char kuey tiaw tu. Belakangnya masjid

Char kuey tiaw kembang di hati
 
ok. Cite skang bila tgk balik bill fruitboat pulak tak dikira. Esoklah kalau ada masa pegi bayo. Dah makan kena bayo. Xkire sape silap! Makan kat situ memang terbaekkkk! kedudukan restoran tepi jalan dan sangat open air membuatkan aku lebihh enjoy makan macam lepak kat kedai kopi bersama family. Jarang makan western food tempat gitu! Yang penting kedai ni bersih! Ditambah dengan ke4 menu utama yg diode sangat sedap dan berbaloi dengan harga! no gov tax okay! next time mau mari lagi kata boss.....
                So masa dah enter Lebuh Rajawali banyak la pulak restoran sepanjang jalan. Jadi bapak aku tanya kat 1 kedai char kuey tiaw ni. So encik char kuey tiaw ni yg tunjukkan direction restoran ni. Balik tu singgah lagi beli char kuey tiaw. Sedap! tapi makan dah lambat kembang semangkuk lah jawabnya. Kembang2 pon habis da....
cuba jgn x cuba kedua2 tempat ni! alamatnya aku xde yg lengkap. Cuma gini :
 Lebuh Rajawali  Manjoi (Depan Sekolah Ahmad Said )
part 2 sini

No comments:

Post a Comment