JellyPages.com

komli

Tuesday, 12 November 2013

FM Tomyam House

 
Assalamualaikum
Keluar makan agak lewat sebab Lin tido dulu. Nak bawak mak ayah dan sikecik tengok baek punya dah terbuai mimpi. Dalam 9.30pm baru keluar. adehhhh kesian sang perut yang lara kesepian dari tadi.
 
tara..... udah sampe
 
air oh air.... bandung tu sedap sampai 2kali ode
 
nasi putih malam ni
 
puyuh goreng kunyit
 
telur dadar
 
daging goreng kalian
 
kobis ikan masin
 
sambal belacan mesti ada.... baru makan namanya... gatal idung lepas tu laen cite
 
tomyam poktek kelapa muda yang sgt kill
 
menu air
 
tinjau meninjau
 
meninjau ninjau
 
selesai meninjau
 
terpampang besar tepi jalan
 
ok. total rm34,70. tu masuk sekali air bandung tambah 1 dan nasi tambah 1. Makan sedap terutama tomyam poktek tu. ade discount 20% dr 7-10 mlm. Aku ni bukan la suka sangat poktek tu. tapi disebabkan nak rasa pakai air kelapa tu yang makan. ternyata memang layan. Dulu ada area aku kunun poktek pakai kelapa muda jugak. tapi x bubuh pon dalam buah kelapa. Yang penting makan kat sini ok. keadaan susunan meja agak padat. Tapi ok je. Bersih. Lagi pon kedai kedai ni masih style 80 an. Lepak tanpa sempadan dan relax...
selamat mencuba. Lokasi
di bawah rimbunan pokok cery, bulatan labu silibin

2 comments:

  1. tomyam memang feveret sye lah!!tp tak pernah mkn lagi yg dlm kelapa?sedap ke kak?hehe...nnti nak ajak fmly g cari lah!haha..sye klik nuffnang taw kak

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengkiu .... dun wori k.... always click adek punyer :)

      Delete