JellyPages.com

komli

Monday, 25 November 2013

Restoran Hang Tuah Part3

Assalamualaikum
Makan malam hari ni pukul 1 pagi! adeh.... mula2 makan pengat lepas maghrib. So agak kenyang sampai la 12 lbh mcm tu. Dah betul2 lapar baru cari makan.
 
yuhuuuuu air dah sampai
 
nasi putih malam ni
 
sambal belacan
 
telur dadar
 
puyuh goreng kunyit
 
kobis bunga telur
 
daging masak halia
 
pari bakar
 
signboard terbaru
 
ok. total rm32. Dah lama memang x masuk sini. Memang dulu boleh kata sehari 2 kali pon ada masuk sini. Sejak buat review makan aku terpaksa meninggalkan dirimu buat beberapa waktu..... ahaksss....
Hang Tuah adalah sebuah restoran ala Thai yang sedap dan berbaloi dengan harga. selamat mencuba

6 comments:

  1. Pergh!!memang menyelerakan la kalau tgk blog akk..asyik nak mkn je rasa hehe

    ReplyDelete
  2. Cik Arya mkan smue ke makanan kt atas 2?... Sedap mmg sedap tp kalau nk makan smue 2 kna fikir 2-3 kali gak ni... He3... (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh dah ade depan mata.... mcm mana nak fikir lagi.... tinggal ngap je heheheh

      Delete
  3. wow!!! sambal belacan tu yang paling peerrrggghhhh..xde sambal belacan tak sedap..huhuhu

    ReplyDelete