JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Tuesday 24 September 2013

Tom Yam Uda

Assalamualaikum
Ok.... Kembali ke restoran Siam aka Thai. Restoran ni dah lama rasanya beroperasi. Tapi x pernah plak aku pergi. Semalam Aku pergi jugak membawa sang puteri yang berdrama bagai untuk melelapkan mata. Sampai sana sunyi sepi. Macam perasaan nak pergi picnic kat hutan. Jauh sangat kot perumpaan ni? blasah je lah kan. Sewel. Tak sampai 5 minit aku duduk orang ramai pulak datang. macam tau tau  je kan artis nak datang kan.? hah jgn la jeles dengan statement ni. Aku kan sedang meniti saat2 kegemilangan nih.... tapi yg datang tu memang aku tau sangat ..... segan nak mintak autograph ke amik gambar ke..... xpe2.... lain kali jumpa saya buat macam kenal2 gitu. saya faham sangat kehidupan seorg artis ni. Sentiasa bergandingan dengan gossip dan peminat. Lepas ni sape nak amik gambar ke signature ke boleh je..... hahhhh.... hanyut dengan kesewelan.
              ok. makanannye boleh tahan. harganya pun patut sangat. Keadaan restoran simple tapi bersih.

                  Hah.... objek ape plak ni kan? misteri x? Nampak x kelibat putih tu? bukan kak ponti. tu signboard yg over light ye peminat sekalian. aku dah pakai camera lain. sama je hasilnya. Signboard tu ada tulis TOM YAM UDA.
teh o limau panas, teh o ais limau dan air suam.
aku ada terbaca pasal saluran jantung kian menyempit kalau suka minum ais lepas makan. Jadi aku insaf sekejap dengan minum air panas malam tu. Tapi tadi je dah 2 gelas aku balun kopi ais kat umah bapak aku. sadis betul aku ni.
Cendawan goreng


 

Daging goreng

telur dadar

nasi goreng cili api untuk Lin

Nasi putih untuk aku.

view dari luar

artis jemputan malam tu. hanya miming atas babychair jer.
 
ok. Pepehal pon sedap lah. Harga untuk semua di atas rm17 bp sen gitu. Oklah kan. Untuk ke sana aku xde alamat. tapi direction dia berhadapan dengan Sekolah Chepor.kedudukan kedai di bangunan yg belakang mengadap perumahan. Selamat mencuba ye para2 peminat gue.

 

No comments:

Post a Comment