JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Tuesday 17 September 2013

Cinta Hampa Part 2

Assalamualaikum
kesinambungan tempohari. http://aryaestinengtyas.blogspot.com/2013/09/cinta-hampa.html
             Simok sangat hancur hatinya. Sidia memberi alas an pagi itu terpaksa balik awal kerana ada masalah keluarga. Simok hanya mengiyakan. Padahal simok dah x nak lagi meneruskan hubungan walau apa pun alas an.
             sidia terus menerus call. Tapi Simok dah x nak lagi jawab.....
             So dah hamper seminggu cerita ni berlalu. Aku tengok Simok masih lagi x ceria mcm dulu. Tapi aku Nampak dia adalah sembang2 dgn member2 dia. Setiap hari bercerita dgn aku n family yang  sidia terus menerus call. Aku hanya mendengar. kdg2 aku siap tukar topic sebab x mahu dengar lagi cerita2 mcm tu dari dia yg juga buatkan aku sedih. Jadi aku simpulkan Simok walaupun sukar untuk melupakan dia tidak mahu lagi akan hubungan itu.
             Org yg buat kita huru hara ni aku dapat umpamakan sebuah subjek di dalam university kehidupan. dr situ Tuhan bagi kita 1 pengalaman untuk kita gunakan dimasa depan. Berterima kasihlah kepada org yg pernah menyakitkan hati kita kerana dia banyak memberi pengajaran buat kita.
           
 
Malam ini ku sendiri  tak ada yg menemani seperti malam2 yg sudah sudah....
hati ini selalu sepi tak ada yang menghiasi seperti cinta ini yang selalu pupus
Tuhan kirimkanlah aku kekasih yang baik hati
Yang mencintai aku apa adanya
 
Mawar ini semakin layu tak ada yang memiliki
seperti aku ini semakin pupus
Tuhan kirimkanlah aku kekasih yang baik hati
yang mencintai aku apa adanya
 
 *Gue lagi ngefan banget sama Mas Dhani hahahahaha
 

No comments:

Post a Comment