JellyPages.com

komli

Wednesday, 18 September 2013

Restoran Mee Rebus Ramli

Assalamualaikum.

ok ni entry ke 3 pasal makan aku buat hari ni. Petang tadi aku n family makan di Restoran Mee Rebus Ramli di Tasek. Kedai ni dah lama sangat x masuk rasanya. Masa aku kecik2 dulu inilah restoran paling pemes dan sangat sedap. Sampai hari ini aku masih mengagungkan kesedapan menunya dari restoran ini. Bukan setakat mee rebus je yang sedap, laksa, nasi ayam dia pon ok sgt, mee sup jgn cakap la.... kuah sup dia memang xkan sama dengan yg lain.
keadaan dalam restoran.
 Aku memang xde kemahiran nak amik gambar sebenarnya. Dah tu aku biasa pakai hs cokia 3310 je nak amik gambar. Tetiba buat hal plak x function. Nasib ada camera. Camera pulak aku tutup flash malu konon org tgk bergambo gambo bagai kan....hasilnye gambo semua gelap gelita.

view dari luar

Mineral rm1.40
Teh o ais limau rm1.40
Teh o panas rmrm0.90
Air suam rm0.20
Teh ais? dia x masuk bill so esok aku kene balik pergi untuk bayar.

Mee Rebus yg sangat champion rm4.50
Peberet mak aku.

Laksa dan ayam rm4.20+rm2.80
My peberet.

Sate secucuk rm0.90 nasi impit seketul rm0.50
Menu ayah aku.

Chicken Chop rm9.10
Menu untuk Lin.

French Fries rm3.50
Menu untuk Thu Zar

Individu yg bertanggungjawab membuat bising direstoran sampai ada makcik tegur.
Miss Thu Zar
Ok dah kenyang.
 
Alamat
 
 
Restoran Mee Rebus Ramli
No. 767 , Taman Tasik Jaya,
Jalan Kuala Kangsar,
31400 Ipoh, Perak.

No comments:

Post a Comment