JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Wednesday 18 September 2013

Melepak di Ipoh Hainan Chicken Rice

Assalamualaikum.
Minggu lepas hari rabu aku dan adik ipar aku teman kan Lin ke Kl atas urusan passport.  Seperti tahun2 sudah urusan passport ni senang aje tak banyak cerita. Tapi nak menunggu passport siap tu yg rasa dah mcm2 rasa. Turun dr Ipoh seawal 5am dan sampai ke Ipoh dengan jayanya dalam pukul 8pm mcm tu.
              Sampai Ipoh terus tuju ke Ipoh Hainan Chicken rice yg terletak di Jalan Raja Musa Aziz. Aku biasa makan kat sini. Sebab boleh kata family aku suka la makan sini. Bersih, cekap dan amanah.... heheheheh tempat selesa. sorry tak sempat dan lebih tepat aku terlupa nak amik gambar dalam restoran. Apa pun makan sedap okeh.
                                                  Selasih plus asam boi rm3

Teh ais rm3
Adik ipar aku ni mmg xde benda lain dia suka... mana2 pegi teh ais je...
 

Jus ambra+asam boi rm3.30
Lin punya peberet.
roasted chicken rice rm5.50
hohohoho.... try la.... sedap

Siamese Chicken rm12
Lin Nye peberet ni ayam digoreng tepung dan sos masam manis pastu dihiasi bawang dan mangGa muda best laaaaaa.....
Beef dry Chilli with Cashewnut rm13
Yg ni peberet aku. Daging goreng dgn cili kering dan beberapa bahan lain. Biasanya yg ni aku je la yg makan. Family aku x makan daging kecuali aku dan ayah aku.  
Signboard sisi
ok dah kenyang. Boleh la balik dan membuta. letih woiii.. Ni ada address dia yg tertera dalam bil. IPOH HAINAN CHICKEN RICE
                NO107@ANDERSON ROAD
                JLN RAJA MUSA AZIZ, 30300 IPOH PERAK
 
 

No comments:

Post a Comment