JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Friday 27 September 2013

Restoran Shabu-Shabu

Assalamualaikum
2 hari lepas adalah hari bersejarah buat aku n family. Anak tunggal aku telah cukup menjangkau 1 tahun. Dah besar dah Thu Zar. Makin besar makin tambah akal. Makin lasak. And boss decided celebrate at Shabu Shabu ni. Selain makan tak boleh Shabu! ingat! hahahhaha nak menyabu boleh blah. remember syabu is taboo !!!!! heheheh mcm baik je kan....
Welcome to da club. Restoran ni design ni rumah Perak tau!
 
Pintu nak masuk.
Tara.... dalam dia besar x macam view dari luar
 
counter sos dan sayur.... lai lai... pilihhh
 
counter isi ikan dan lauk pauk basah semua
kat sini boleh pilih yang bergoreng2. nasi ke mee ke lauk pauk juga ada
 
 
encik2 yg sedang membbq.
 
ok. pilih apa yg nak digrill letak dalam pinggan dan tulis no meja nanti dia hantar. Jgn tulis I LOVE U. Nanti encik2 tukang grill pengsan.
 
Ada sotong, daging. sate, ayam, udang, dan segala macam mak nenek lagi boleh dipilih untuk dibbq kn
makan di dalam
meja we ollllzzz gedeksss

 
boleh makan diluar juga
 
aku tak makan kat luar. nanti x Nampak pulak ape bende yg aku makan
 
romantic gitu makan diluar kan.... next time nak try lahhhhhh. mood gataiiii
 
 
view belakang.
 
diluar lagi
 
sebelah station bbq
 
proses pembayaran
 
ok. Ni 1st time aku n family masuk. Seorang dewasa akan dikenakan bayaran rm31 dan sikecik FOC aku tak tau sampai umur berapa. Then dibuka pukul 6 petang hingga 11.30 mlm. Tempat makan ok bersih. Boleh makan banyak mana janji jgn membazir. Sesuai untuk orang yg kuat makan memang ko x rugi lah datang sini. Banyak perkara yg aku tak amik gambar. Ada segan sikit sebab orang yg ramai ala2 kenduri kawen gitu. Pon begitu dia bersistem jgn risau ok. Pencuci mulut macam aiskrim, ABC, kuih muih, dan buah2 pon ada. Ingat.... pegi sana jangan membazir itu sahaja. Selamat mencuba.
Alamat:
RESTORAN SHABU SHABU
NO 14, JALAN RAJA Dr NAZRIN SHAH,
30250 IPOH PERAK 
 
 

Lain2 gambar boleh tengok sini kalau suka. http://aryaestinengtyas.blogspot.com/2013/09/selamat-ulang-tahun-thu-zar.html

No comments:

Post a Comment