JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Sunday 22 September 2013

Malaysia Raya Restoran

Assalamualaikum
Hari ahad yang sungguh membosankan. Rasa macam nak main teng teng je depan rumah. Tapi xde geng. Kemas rumah bagai nak rak pon sekejap je pon lepastu mcm kapal dilanda badai yg tak bertepian. Ku pasrah dengan setiap ketentuan. Biar badai setinggi gunung ku harungi dengan penuh kekuatan yg berdiri disetiap penjuru darahku. hahahhahahaha. nak baca puisi masa merdeka hari tu takde sape plak nak panggil so meroyan la sorang-sorang heheheh
              Lepas maghrib aku dan family terchenta mendayung ke Restoran Malaysia Raya. di sana bukan lah untuk beraya tapi makan ok.
            
Aku nak amik gambar signboard tapi kene pegi tgh jalan besar. Aku cuak jugaklah. So ambik gambar ni je kat pintu masuk.... ok la tu....
 
 
Sangat professional aku ambik gambar pintu depan ni kan? xpe jangan lah puji sangat aku tau terharukan????????
Teh o ais limau rm4
Untuk Mr. Lin
 
Teh o panas rm4
Untuk Mr. ayah
 
Air suam rmFOC
Untuk Mrs Mummy
 
 
Stroberi milk shake rm6
Untuk aku yg menawan
Tau x? Mi, mihun dan telur
 
Isi ikan
 
Ayam, udang, lala, ketam dan sotong
 
Tu semua untuk steamboat. 2 pax rm30
Sup dan sos dia memang sedap lahhhh
Bihun Singapore rm7
Untuk mak. Mak cakap sedap.
 
Nasi Goreng Nenas rm8
Untuk ayah. Ayah cakap ok. sgt ok.
 
Spaghetti Carbonara rm12
Untuk aku. Rasa ok. Tapi macam banyak sangat.
 
French Fries rm6
Untuk miss Thu Zar. Peberet forever.
View dalam restoran. Macam hari raya x? X kan?
 
          ok. Keadaan restoran boleh tahan selesa dan bersih. Aku dan family selalu jugak datang sini. Grill dia pon ok tau. Selalu jugak Lin bawak segerombolan kengkawannya datang sini. Sebab harga boleh kata patut tempat pon ok, makanan pon 3 bintang aku boleh kasik. Walaupun nama restoran ni Malaysia raya tapi x boleh la raya selalu kecuali pada hari raya. Jangan buat pasal ok. Selamat mencuba. ni alamat dia.
 
Tadi aku pergi yang Jalan sultan Idris. Atas tu hotel D'Eastern. sape yg terlebih makan tak larat bawak perut boleh check in kat hotel tu.
 

No comments:

Post a Comment