JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Friday 27 December 2013

Restoran D'MTM

Assalamulaikum
Semalam jenuh lah aku keluarkan semua pic dalam hs dan masuk ke dalam blog....dekat 10 entri jadinye.... adeh.... belum post pulak tu..... apa apa je lah mood ni kan... heheheh
So hari tu ada ternampak restoran ni. Apa lagi menerailah sang aku dan sang suami
 
air suam and hug n kisses
 
kiss n hug kot nama dia.... ala lebey kurang la...
 
nasi putih ayam butter
 
nasi lemak ayam kampong
 
keadaan kedai
 
luar kedai
 
okes boleh Nampak Mydin
 
Ni lah restorannya
 
ok. total rm27 x silap aku la.... sebab dah lama hehhe... masa aku datang tu x la ramai sangat. So kebetulan aku serentak dengan satu family ni. Yang menjadikan aku berkeluh kesah dengan Lin family tu dah balik aku punya makanan belum sampai 3 kali call....then Lin nak tambah nasi lemak pon cancel sebab lambat sangat. So ada menu lagi yang aku cancel sebab meja tempat aku makan dah tumbuh rumput.
Apa pun minuman dan nasi lemak tu memang sedap. Ayam butter pulak ada daun kari. Aku penah makan tempat lain xde daun kari. Ok je nak bubuh daun kari tapi ni banyak sangat daun karinya dah rasa mcam kambing makan rumput.
 Selamat mencuba
alamat xde. Lokasi Sebelah kiri MydinMall Meru raya , belakang nasi ayam Fuziah ok

No comments:

Post a Comment