JellyPages.com
BannerFans.com

komli

Pages

Saturday 28 December 2013

Semai Selera

Assalamualaikum
Hari tu aku ada tulis dekat satu entri hujung bulan Januari 2014 baru aku jalan cari makan lagi. Tapi kalau x busy aku mesti cari tempat baru. kalau busy aku makan tempat yang sama yang dah tau tempat tu sesuai dengan anak tekak ok. Then kalau aku makan tempat yang sama tapi lain2 menu aku akan update. kalau menu sama ape kejadah plak nak update walaupun aku ter update memandangkan mental aku yang x berapa nak update kebelakang ni... heheheh
ok kali ni kita ke sini....Semai Selera
 
 
 
air airan
 
nasi lemak ayam
 
pulut ikan masin
 
mix grill
 
menu menu
 
menu menu lagi
 
kacak! tempat grill
 
ada taman
 
ok babai
 
ok. total rm30+++ x hengat ok dah lama. Makanan boleh tahan. Cuma grill tu agak lama. Aku rasa tenang je makan kat sini sebab theme restoran garden. Dah tu tepi surau.
Selamat mencuba
Lokasi
berhadapan dengan balai Polis Jelapang
 

No comments:

Post a Comment